lördag 17 november 2007

16/11- Lejonbacken!

Gårdagen var en dag utav lycka! Lejonbackens festvåning, den fylldes utav minst 40 gäster för att fira Liina och Jonathan som förlovat sig. Allt var som på ett bröllop! Festvåningen var pyntad med blommor och långbord stog fint uppradade...Folket bestod utav Liina och Jonathans släktingar och vänner. Syrrans hår var något utav det coolaste och finaste frisyrerna jag sett! Det är sjukt hur vi har så lika smak när det kommer till kläder och sådant. Älskar allt hos min syster, hon är min förebild.. det är henne jag ser upp till.

Förlovnings ringarna var oxå dem speciella! Egen designade i vitt guld, väldigt vackra!

Var rätt många som höll tal! Många fina ord som sades! Till och med jag trotsade mig själv och vågade säga en och annan sak som jag aldrig trott skulle komma ur mig. Jag hade aldrig trott att jag om någon, någonsin skulle gråta inför 50 pers, men det gjorde jag gott folk. Jenna Mehtomaa grät inför 50 pers.. detta berodde på den enkla anledning att jag tog upp vår pappa i talet och då vet jag itne riktigt vad som hände. Det bara brast för mig helt enkelt! Jag som aldrig gråtit över pappa förut, förutom den dagen då han försvann. Jag grät nu för första gången över honom, på mer är tio år... Det var på något sätt skönt, samtidgt som det var konstigt. Var väl dags att släppa ut lite utav det som jag hållt inom mig och som jag burit på i princip hela mitt liv.

En sak är säker, och det är att min syster äntligen hittat den bästa killen någonsin! Jag är så glad att de funnit varandra och så glad över att äntligen få se min syster lycklig! :)

Nu börjar väntan på bröllop! Och den mitt gott folk, kommer säkert bli ett utav de största och finaste brölloppen jag någonsin kommer att ta del utav. Förlovningsfesten var ju bara den en så stor grej! Vågar tine ens tänka på hur bröllopet kommer bli, när det nu blir av!

vill än en gång skåla för min kära syster och hennes blivande Man!

love is in the air...

Inga kommentarer: