onsdag 28 november 2007

Från 20 till 700 Kr på mindre än två minuter!

Det där Jack vegas maskinerna är allt bra att ha ibland endå! Trots att jag tcyker folk är sjuka som sitter och spelar på dem dag ut och dag in... från morgon till kväll! Men det är ju det som är grejjen att de inte riktigt förstått poängen med det hela! Poängen med maskinerna är ju att man bara ibland, en enstaka gång ska stoppa in 20 kr lr högst femtio och vinna några hundringar!
Inte att man stoppar in 500 och förväntar sig att vinna 1000, vilket är omöjligt nästan, då högsta vinsten är 500 kr. Jag hade världens lyckodag igår! Började med att jag och Pernilla bara skulle gå förbi soft och säga hej till Shan, och slutade med att jag gick därifrån 700 kr rikare! Wihooo! Det är sådana här dagar man gillar! Förstår iof varför folk blir spelberoende! Jag skall dock inte bli det! Jag är stark nog att hålla mig till en tjuga då och då! =)

Inga kommentarer: