lördag 24 november 2007

skäms

Skäms gör jag något förjävligt.... Sa att jag skulle hålla igång den här bloggen. Riktigt så har det ju inte blivit... Har varit så sjukt lat på sistone och tror även det beror på att jag faktiskt inte haft så mycket att skriva om! Jaa, vad ska jag säga? att mitt liv just nu inte är alls intressant. Tar dagen som den kommer och jobbar och jobbar, som vanligt. Har dock under veckans gång hunnit med några roliga äventyr och knytit djupare vänskapsband med en jobbarkompis. Sofie heter hon =) Himla trevlig tjej!

Var och hälsade på Maria tidigare i veckan med! Maria har skaffat sig en liten valpis! Så bedårande och underbar, så att man nästan bara vill klämma ihjäl den lilla rackaren... Men det ska man ju såklart inte göra, vore ju inte så klokt. Kommer bilder senare, då Hon skickat mig bilderna vi tog!


Idag Blir det prommis med Jenna snart,( Alltså inte med mig själv, utan min polare som faktiskt heter likadant) ;D sedan jobba på kära gamla Claras, inte för att jag är så jääkla förtjust i själva stället, men är nice att jobba där, då det är fullt spel nästan jämt!

Så pallra era små rumpor till Claras ikväll gott folk och shake: a loss!

Ps. Glöm för i h*lvete inte att gå förbi Bj bordet och hälsa ifall ni nu skulle dyka upp! :)
(bjuder på en gammal bild tagen efter jobbet i sommras)



Sedan en bild tagen på Claras då min principessa fyllde arton! :)

Inga kommentarer: